نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3119
-
الف
+

نگارش فلم نامه فصل جدید سریال «ساخت ایران»

تهیه‌کننده «ساخت ایران» خبر از آغاز فلمبرداری فصل جدید این سریال را داد.

به گزارش آی فیلم 2، «امیر پروین‌حسینی» تهیه‌کننده سریال «ساخت ایران» خبر داد که فلمنامه فصل جدید این سریال در حال نگارش است.

وی با بیان اینکه در حال پیگیری برای صدور مجوز فصل سوم این سریال هستیم، اظهار داشت: فلمنامه فصل جدید سریال «ساخت ایران» توسط «امیر عربی» در حال نگارش است و هنوز زمان فلمبرداری مشخص نیست و به همین دلیل مشخص نشده که عوامل سریال چه کسانی باشند.

 «ساخت ایران ۳» در راه است

همچنین «برزو نیک نژاد» کارگردان فصل دوم «ساخت ایران» درپیوند با وضعیت پروژه «ساخت ایران۳» اظهار داشت: برای ساخت این سریال تهیه‌کنندگان تصمیم‌ گیرنده هستند، قصه باب میل همه دست‌ اندرکاران نبود و قرار شد که با قصه بهتری سراغ ساخت این مجموعه بروند، قطعا «امین‌ حیایی» و «رضاگلزار» شخصیت های مرکزی این سریال‌ هستند و امیدوارم تغییر نکنند.

مهر نوشت: داستان سریال ساخت ایران در مورد داکتر افشار جم است که پس از سه سال تلاش پی در پی، موفق به اختراع موادی مهم و ارزشمند در زمینه نانوتکنالوژی می‌شود. او پس از ناکامی در یافتن سرمایه‎ لازم، تصمیم می‌گیرد از ایران خارج شود. اما هنگامی که یک حادثه ترافیکی، او را راهی شفاخانه می‌کنند، تمام اسناد و اطلاعات مهم او توسط دزدی به نام غلام به سرقت برده می‌شود. 

گفتنی است فصل اول سریال ساخت ایران برای مخاطبان آی فیلم 2 نشر شده است.

در پیوند با این خبر بخوانید :

«امین حیایی» خبر از ساخت سری سوم «ساخت ایران» داد

ع ا

نظر شما
ارسال نظر